Читати українськоюRead in English
м. Львів, вул. Угорська, 26
тел. (063) 537-0001
(098) 916-0001

Скоро наступить Новий рік. Магазинні вітрини вдягнулися в святкове оздоблення: ялинкові іграшки, серпантин, блискучі гірлянди та іншу новорічну мішуру. Саме під Новий Рік ми, чомусь, стаємо добрішими, починаємо вірити в краще і просто радіємо життю, зими, один одному. Новий рік - це завжди чарівне свято, яке хочеться зустріти незвично, щоб потім весь рік, дивлячись на фотографії, згадувати щасливі моменти.


Так уже склалося, що на роботі ми проводимо велику частину свого часу, колектив став для нас другою сім'єю, тому, цілком логічно, що ми обов'язково відзначаємо зустріч Нового року разом з колегами. І, звичайно, свято має сподобатися всім, тому якщо в колективі є літні люди, не можна ігнорувати їх, влаштовуючи панк-вечірку, хоча і співати хором «Ой, мороз-мороз ...» теж зовсім не обов'язково.

Раніше про цікаве проведення новорічного вечора на роботі особливо ніхто не замислювався. Проводилося все стандартно: жінки розкладали на тарілки салати і тортики, принесені з дому, чоловіки наряджали ялинку і відкривали спиртне. Співали старі задушевні пісні, дарували милі сувеніри і всі розходилися по домівках.

В останні роки ситуація дуже змінилася. Багато компаній активно переймають західні традиції проведення корпоративних заходів. Основна мета таких заходів не стільки відзначити чи іншу подію, скільки викликати у працівників відчуття «єдиної команди».

Для керівництва корпоративна вечірка - привід продемонструвати можливості компанії та турботу про співробітників, а крім того, це відмінний спосіб ближче познайомитися зі своїми колегами та представниками компаній-партнерів, добре провести час, в кінці кінців. Не дивно, що у такого багатоцільового та велелюдного заходу є свої правила і секрети.


Підготовка до свята повинна починатися за два тижні. Корпоративний новий рік - той захід, який в жодному разі не можна пускати на самоплив. Інакше знайомі між собою співробітники, розіб'ються на окремі групки, і не буде реалізована сама ідея корпоративності й згуртованості всього колективу. Тому подбайте заздалегідь про розважальну складовою свята.

Святковий вечір у новорічний тиждень стане для вашої компанії або фірми чудовим приводом зібратися в затишному залі, в неформальній обстановці підбити підсумки року, відзначити досягнення колективу. Для керівника новорічна вечірка - чудовий шанс потиснути руку кожному співробітнику, особисто подякувати за відмінну роботу.

Щоб ваш корпоративний Новий рік став незабутнім і неповторним, варто заздалегідь подумати про те, як ви будете його святкувати. Це має бути свято усмішок і захоплення, танців і конфетті, сюрпризів і звичайного дива. Як це зробити?

Як правило, організацію такої дії краще довірити професіоналам. Це може бути тамада із замовленого вами артистичного колективу. Правильна дикція і розбірлива мова, дотепність і тактовність, уміння розворушити публіку, наявність костюмів і різних експромт-програм - такими якостями повинен володіти потрібний вам організатор. Попередньо прочитайте форуми, де позитивно характеризуються компанії, які проводять розваги.

Порадьтеся з професіоналами, як краще святкувати Новий рік, враховуючи контингент вашого колективу. Може бути, вашому колективу піде на користь новорічний маскарад. Якщо вам доручили організувати корпоративну вечірку, а ідей катастрофічно немає, от і настав момент, коли можна ляснути себе по лобі і зітхнути з полегшенням. Маскарад напевно сподобається всім: і серйозним дядечки і гламурним модницям.

А можна влаштувати ретро-дискотеку: під музику 80-90-х років ми знайомилися і закохувалися. Все це не втрачені спогади! Все це можна повернути! Дрес-код для такої вечірки відповідний епосі. Ваші співробітники будуть в захваті знову опинитися в своєму минулому і відчути себе зовсім юним.

Для колективу постарше підійде новорічний блакитний вогник у стилі 40-60-х.  Весь свято оформіть за мотивами фільму «Карнавальна ніч».

Включіть в свій вечір караоке : хто краще зуміє зобразити улюбленого виконавця.

Сподіваюся, деякі з цих ідей допоможуть вам визначитися з тематикою вашого корпоративного святкування. Але вибір тематики - це лише перший крок до організації вечора. Вам належить ще написати сценарій або, як мінімум, сценарний план, щоб вечір був струнким і організованим, не було накладок і затяжних пауз. Якщо ж ви ніколи не писали подібних речей і не уявляєте, як це робити, краще звернутися по допомогу до фахівців.


Для початку необхідно визначитися з бюджетом свята. Звичайно виділяється певна сума, в рамках якої вам і доводиться "танцювати". Коли ви накидали собі приблизний сценарний план, включили в нього основні дійові особи свята і ключові моменти, вимальовується приблизна картина витрат. Всі ваші витрати (навіть самі мінімальні) повинні бути враховані і, бажано, підкріплені касовими чеками.

Перш ніж здійснювати оптові закупівлі продуктів і всіляких прикрас, узгодьте приблизний кошторис заходу з начальством. У невеликих колективах, на дрібних підприємствах цілком можливий варіант проведення вечірки за рахунок співробітників.

Один з ключових моментів, яке доведеться вирішувати - місце проведення заходу. Власне варіантів всього два: у рідному офісі або орендувати для цих цілей банкетний зал в ресторані "Султан Палац", вам, в будь-якому випадку, доведеться виходити, по-перше, з бюджету, а по-друге , з тематики вечора.

Подбайте про меню зазделегіть. Наші праціники допоможуть вам у цьому!

В ресторані "Султан Палац" Вас чекають незабутні танці, вишукані страви, якісне обслуговування.

Ресторан «Султан-Палац» - це місце давно полюбилося мешканцям та гостям м. Львова !!!

З усіх питань можете звертатися за Тел.(063) 537-0001 ,(098) 916-0001
http://sultanpalace.com.ua/